معرفی سگ دوبرمن پینچر، غذای سگ دوبرمن پینچر چیست؟
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
معرفی سگ دوبرمن پینچر، غذای سگ دوبرمن پینچر چیست؟
شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 21:19 | بازدید : 406 | نویسنده : علی | ( نظرات )

دوبرمن پینچر با دارا بودن بدنی قدرتمند و هوش بالا، یکی از نجیب زاده های دنیای سگ ها محسوب می شود. این نژاد بسیار بی باک و هوشیار، با افتخار در بین بهترین سگهای محافظتی جهان قرار می گیرد.

تاریخچه سگ دوبرمن پینچر

از زمان اختراع پول، در همۀ زمان ها و در همه مکان ها یک چیز قطعی بوده است: وصول کننده مالیات هرگز میهمان خوشایندی نیست. در برخی از مناطق آلمان قرن نوزدهم، این پذیرایی کاملاً خصمانه بود. مأمور مالیات و پرورش دهنده سگ، لوئیس دوبرمن، از شهر آپولدا، از همۀ این ماجرا آگاه بود. او امیدوار بود یک محافظ برجسته اما قابل اعتماد پرورش دهد تا او را در ماموریتهای خود همراهی کند. حاصل کارهای دوبرمن یک نسخه بزرگتر و کمتر تصفیه شده از پینچر بود که امروز نام او را بر خود دارد (منهای 'n' اضافی که در این مسیر حذف شده است). مورخان از نژادهای بلاک اند تان تریر (جد منچستر تریر)، پینچر آلمانی، روتویلر و سگهای گله با پوشش صاف، به عنوان تشکیل دهندۀ نژاد جدید دوبرمن نام می برند. 'سگ جمع کننده مالیات' به سرعت به عنوان یک سگ عالی کار شهرت جهانی پیدا کرد. دوبرمن ها در وظایف پلیسی و نظامی همچنین به عنوان سگ های کمک کننده و سگ های خدماتی برای معلولین، جستجو کننده و نجات دهنده و در مسابقات رقابتی سگ ها، سربلند بیرون آمدند. در طول جنگ جهانی دوم، دوبرمن های نیروهای دریایی ایالات متحده در اقیانوس آرام شهرت بزرگی را برای این نژاد به دست آورند. بیست و پنج عدد از این سگ های وفادار در جنگ گوام جان باختند.

غذای سگ دوبرمن پینچر چیست؟

تغذیه و  کیفیت غذای سگ دوبرمن پینچر در طول زندگی برای دوبرمن بسیار مهم است. توله سگ دوبرمن باید با رژیم غذایی متناسب با سن او که توسط پرورش دهنده سگ یا دامپزشک تأیید شده است، تغذیه شود. استفاده از تشویقی ها می تواند کمک مهمی در آموزش باشد، اما استفادۀ زیاد از آنها می تواند باعث چاقی شود. درباره اینکه کدام یک از غذاهای انسانی برای سگ ها بی خطر هستند، بیاموزید. اگر در مورد وزن یا رژیم سگ خود نگرانی دارید، با دامپزشک خود مطرح کنید. مقدار کافی آب تمیز و شیرین باید همیشه در دسترس آنها باشد.

غذای سگ دوبرمن پینچر

 

ظاهر عمومی سگ دوبرمن پینچر

شکل ظاهری آن یک سگ با اندازه متوسط، با بدن مربعی شکل است. با ساخت کاملاً فشرده، عضلانی و قدرتمند، مناسب برای استقامت و سرعت بسیار بالا است. ظاهر زیبا و پرغرور آن منعکس کننده نجابت اشرافی و خلق و خوی عالی است. پرانرژی، نگهبان، مصمم، هوشیار، بی باک، وفادار و مطیع است.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 172
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 636
:: بازدید ماه : 4952
:: بازدید سال : 17990
:: بازدید کلی : 43397